Pokud má jakákoliv internetová podnikatelská nabídka přinášet zisk, je hlavně potřeba, aby se o ní vědělo. ‚Neviditelné‘ nabídky, které na síti zapadnou ve spoustě dalšího materiálu, si nezískají ničí přízeň a nikdo za ně tudíž ani nebude platit, protože možným zákazníkům uniknou. Což je pochopitelně zásadní nedostatek, kterému je nutno se vyhnout.
Ale ať dělají internetoví podnikatelé sami cokoliv, ne vždy si zaslouží natolik nezbytnou přízeň a četnou odezvu ze strany internetové veřejnosti. Lidé hledající něco takového totiž spoléhají většinou na to, co jim dost efektivně nabídnou internetové vyhledávače, a když není nějaký web s vyhledávači právě zadobře, má smůlu.
A jak se postarat o to, aby vyhledávače nabízely právě něčí web lidem dokonaleji a nejlépe nejdokonaleji, jak to jenom jde? Zpravidla jedině propagací a optimalizací pro internetové vyhledávače. Jiné způsoby, jak u vyhledávačů zabodovat, totiž neexistují, a spoléhat se na pouhou náhodu se nevyplácí.
A pokud má stát třeba zmíněná optimalizace za to, je třeba, aby ji pro podnikatele provozovala schopná SEO firma, jež dokáže weby zdokonalovat v mnoha žádoucích ohledech a tím jim zajišťuje lepší pozici mezi nabídkami prezentovanými ve vyhledávačích. Toho nikdy amatéři pokoušející se o SEO sami nedosáhnou.
A i u druhého způsobu zviditelnění se je odborná pomoc žádoucí, protože i u něčeho jako reklama PPC správa od profesionálů zajistí dokonalost a úspěchy, na něž by se jinak spoléhat nedalo. A taková reklama má své možnosti, jež se nesmí podcenit, protože je tato v čele všech nabídek a nedokonalost by podnikatele připravovala i zde o zákazníky.
Prostě není jednoduché uspět s internetovým podnikáním. Ale dá se to zařídit, úspěch není nedosažitelný. Stačí optimalizace pro internetové vyhledávače a PPC reklama, a i zdánlivě nemožné se stává skutečností.